Her er du: samnangerbibliotek.no > Digitale tenester > «Gode bøker ut til alle dei folka»

«Gode bøker ut til alle dei folka»

Kvam og Samnanger fekk i 2020 stønad frå Vestland fylkeskommune og Nasjonalbiblioteket til digital formidling av litteratur. Me har laga 10 korte filmar der me formidlar gode bøker. Ikkje dei mest kjende, men dei små perlene som lett forsvinn mellom alle store populære romanar som alle vil ha. Bøkene vert presenterte av Ragna Helene Soldal og Merethe Gauden

Video 10

Her snakkar me om Trærnes privatliv av Alejandro Zambra og Sankthans av Erlend Wichne

Video 9

Her snakkar me om Kjære Grønland av Ida Frisch og Butikksongar av Helene Hovden Hareide.

Video 8

Her snakkar me om Morgon i det nedbrende huset av Margaret Atwood og Kloster av Eduardo Halfon.

Video 7

Her snakkar me om Og prosjekta skal bleikne av Per Helge Genberg og Murat Idrissis død av Tommy Wieringa.

Video 6

Her snakkar me om Bekken av Bjørn Arild Ersland og Hilsen Ruth av Ingrid Tørresvold.

Video 5

Her snakkar me om Jeg går og lever av Mirja Unge og Eit praktisk menneske av Kjersti Rorgemoen.

Video 4

Her snakkar me om Du og jeg, Alfred av Edgar Burås og De ufullendte av Ellen Rømming.

Video 3

Her snakkar me om Furuøyene av Marion Poschmann og Antifeministen av Rune Salvesen.

Video 2

Her snakkar me om Hendelsen av Annie Ernaux og Øverste etasje, ytterst av Andrine Sæther.

Video 1

Her snakkar me om Fuglepust av Klaus Böldl og Sorenskriveren som ville bli gatefotograf av Fredrik Lilleby.